sobota 27. prosince 2014

Vánoční nadílka


Podívejte, jak jsem byla letos hodná! Pod stromečkem se letos opravdu urodilo! A co se neurodilo pod stromečkem, to jsem dostala k svátku. Dostala jsem samozřejmě i dárečky z jiného než kuchyňského ranku, ty na fotce si ale vysloveně říkají o to, abych se s nimi pochlubila na tomto blogu. 

Dostala jsem 2 zástěry. Psala jsem si sice jen o jednu, ale vzhledem k tomu, že se mi velice líbí obě, tak myslím, že je unosím. Ta kostičkovaná úplně voní jarem, stejně jako chňapka, která je s ní do setu, a ta červená je zase taková roztomilá. Navíc když jsou v kuchyni dvě kuchyňské zástěry, znamená to, že mohou vařit dva kuchaři, z čehož bude  mít určitě velikou radost můj Belgičan ;)

Taky jsem dostala originální utěrku, s kterou mohu klidně odjet třeba do Anglie a stále se u řezníka domluvím.

Protože jsem na podzim podlehla koláčové vášni, prosila jsem Ježíška, aby mi přinesl koláčovou formu a on mě vyslyšel. Takže už se těším, až upeču nějaký dobrý koláč, třeba jablečný - to abych mohla ihned využít i novou škrabku.

Těším se také na to, až vyzkouším nějaký recept z nové kuchařky, která vypadá moc hezky, od včera si v ní nonstop listuju a čtu a až na některé objevné výroky typu: "Bylinky můžeme jíst čerstvé nebo je sušit.", se mi velice zamlouvá. Až budu mít odzkoušeno, napíšu vám, jak jsem s knížkou spokojená.

Taky mi Ježíšek přinesl bretoňskou misku, o kterou jsem, z čistě osobních důvodů, nestála.Možná ji ale vezmu na milost, protože na mé oblíbené pohankové kaše by mohla být ideální.

A pak jsem také dostala zásobu delikates. Rakytníkový a meduňkový sirup, chilli omáčky a chilli papričky a malinový džem. Belgičan dostal pro změnu ingredience na sushi, gruzínskou omáčku a pravé italské těstoviny. Takže myslím, že to v tom novém roce v naší pidikuchyňce pořádně roztočíme. Protože láska přece prochází žaludkem!


Žádné komentáře:

Okomentovat