neděle 24. května 2015

Polévka z červené čočky


Možná si říkáte, že už tu dlouho nepřibyl žádný recept. Máte pravdu. Zkouškové je v plném proudu, tento víkend jsem navíc měla zkoušky i na kurzu krizové intervence, který jsem navštěvovala od října. Nervy jsem z toho trochu měla, ale naštěstí vše dopadlo dobře a certifikát mám doma :) V úterý mě ale čeká zkouška další, těžší, a tak není moc času na odpočinek a musím pokračovat v učení. 
Na oběd jsem si tak stihla udělat akorát polévku z červené čočky, která je dobrá, zdravá a zasytí. Tak jestli jste v podobném zkouškovém kolotoči jako já, můžete ji zkusit taky.

Ingredience (pro 2):

půl litru silného zeleninového vývaru
cca 80-100 g červené čočky
3 lžíce rajčatové passaty
pár kapek citronu
hrstička minifarfalle
sůl
petrželka na ozdobení

Postup:
Do horkého vývaru přidám passatu, vsypu propláchnutou červenou čočku a dovedu k varu. Když vývar vře, přidám i malé těstovinové mašličky a vařím 8 minut. Ochutím citronem a solí podle vlastních preferencí. Na talíři posypu petrželí.

Žádné komentáře:

Okomentovat