pondělí 9. listopadu 2015

Poraďte mi s mou budoucí kuchyní!


Koupili jsme s Belgičanem byt. Po mnoha peripetiích jsme konečně obdrželi klíče a začínáme rekonstruovat. Máme značně omezený rozpočet a navíc tenhle byt nepovažujeme za konečnou, bude nám sloužit jen na přechodnou dobu a tudíž ho ani nechceme nějak vyšperkovávat. Přesto je ale potřeba, abychom se v něm cítili dobře a hlavně: aby mně se v něm dobře vařilo :)

Předpokládám, že spousta z vás bude tenhle typ bytu znát - možná v něm bydlíte vy sami, možná vaše babička nebo teta. Je takový ten byt 2+1 v cihlovém domě z počátku 60. let. Má dva neprůchozí pokoje a samostatnou malou kuchyň. 

Dispozici jsme se rozhodli ponechat tak, jak je. Co se týče kuchyně, tak ani tu dispozičně měnit nebudeme. Špajz nebouráme, sporák musí kvůli přípojce zůstat v rohu. Kuchyňskou linku zachováme (je tam ta béžová verze, co vidíte na obrázku, ta červená tam není - i spodek je nakonec ten béžový).
Potřebujeme do kuchyňské linky zakomponovat také pračku a myčku. Budeme měnit podlahy. Chtěla bych mít i v této pidi kuchyni možnost jídelního sezení - velký stůl bude v obýváku, v kuchyni bych chtěla jen nějaké místo na rychlou snídani a podobně. 

A tak se vás ptám: Jak byste tuto kuchyň zařídili vy? Jak byste vylepšili stávající kuchyňskou linku? Jakou byste dali podlahu? A jak byste vyřešili sezení? A kam s lednicí?

Samozřejmě, že já nějakou svou představu mám. Ale myslím, že dost možná přijdete s nějakým inspirativním nápadem, na který bych já sama nepřišla. 


Žádné komentáře:

Okomentovat