čtvrtek 12. března 2015

Jarní tvarohová pomazánka s mrkví, vajíčkem a petrželkou


Zas je tu jaro je tu, lidi šííílíííí, líbaj se jak o život navzááájem. Musím se přiznat, že při tom jarním počasí, jaké teď venku panuje, se mi obvykle zvedá nálada, mám chuť obléci krátkou sukni a podpatky, namalovat si pusu výraznou rtěnkou, odjet zase na pár měsíců někam do zahraničí, vrhnout se do nějaké nové výzvy, nechat se ostříhat, přijde mi, že mi je zase sedmnáct. A taky mám ohromnou chuť na osvěžující tvarohové pomazánky, které mě dobíjejí energií skoro stejně, jako to zrádné jarní sluníčko. Jestli na vás jaro působí stejně jako na mě, zkuste tuhle jednoduchou pomazánku. A nebo si ji nechte v záloze třeba na Velikonoce, až bude potřeba spotřebovat všechna ta vykoledovaná vajíčka.

Ingredience (na 4 menší krajíčky)
půl vaničky tučného tvarohu
1 středně velká mrkev nastrouhaná nahrubo
1 natvrdo uvařené vejce
1 stroužek česneku
kytička hladkolisté petrželky
špetka soli

Postup:
Tvaroh smíchám s nastrouhanou mrkví. Přidám uvařené, nadrobno nakrájené vajíčko a nadrobno nakrájenou petrželku. Ochutíme utřeným česnekem a solí. Promícháme a podáváme ozdobené petrželkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat