středa 30. prosince 2015

Rok 2015 a PF 2016


Konec roku vybízí k bilancování. A k chlubení se dárky, které člověk dostal pod stromeček.

Jak vidíte na fotce, kam jsem vybrala dárky související s vařením, Ježíšek moc dobře ví, že ráda jím a taky, že zařizuju novou kuchyň, takže praktickým dárků bylo letos doopravdy hodně (a to na fotce ani nejsou úplně všechny).
Už se moc těším, až vyzkouším nějakou tu dobrotu z nové kuchařky, až si ranní ovesnou kaši poliju javorovým sirupem, až ochutnám rybí specialitky i pálivé omáčky, až posílím nervy směsí oříšků nebo třeba sypaným čajem. Taky jsem velmi zvědavá na tu kávu i nové italské koření.
Náramně se raduji z kuchyňského vybavení, konečně budu mít více než jednu pánev a tři hrnky. Dva kompletní sety talířů od babiček jsou super dar, konečně bude mít myčka co mýt.
Velmi mě potěšil i tác - to teď budou aranžmá fotek!

A co kuchyňského jste dostali vy?

Co se týče bilance celého roku, pak je také o čem psát. Začala jsem pracovat na plný úvazek, přestěhovali jsme se. Dost velké změny, abych tak řekla. Byla jsem na dovolené v Arménii a nechala jsem se naprosto okouzlit arménskou přírodou, lidmi i jídlem. Strávila jsem pár dní ve Vroclavi, která mě velice mile překvapila a to nejen kvůli pirohům. Moji rodiče si pořídili byt na horách, a tak se ze mě pomalu a částečně stává severočech a objevuji nová místa Jizerských hor i Krkonoš. A že je co objevovat!
V tomto roce jsem měla také možnost proniknout trochu více do bloggerského světa, účasnila jsem se pár foodblogerských akcí, taky jsem občas někde něco vyhrála, přičemž nejlepší věc byl ten robot z Gurmetu, který nejdřív málem nepřišel a pak se při druhém použití rozbil :D

Taky jsem objevila pár nových potravin. Naprosto si mě získala červená čočka a bulgur! Od těch dob, co jsem s nimi začala vařit se doba přípravy večeří rapidně snížila a stejně tak i moje váha - což je důsledkem nikoli chuti těchto potravin, ale jejich energetických vlastností. Prostě jsou stejně rychlé a chutné jako těstoviny, ale jsou zdravější a zasytí na delší čas než těstoviny.
Na mou váhu však mělo vliv i to, že jsem se rozhodla bojkotovat potraviny obsahující palmový tuk. Takže vlastně vpodstatě všechny sladkosti, které lze koupit v obchodě. Aspoň k něčemu je ten palmák dobrej :)

A jaké potraviny jste letos objevili vy- ať už v obchodě nebo na cestách?

Na závěr dnešního článku bych vám chtěla popřát všechno dobré do roku 2016, ať jste zdraví, spokojení a ať si vždy najdete důvod k úsměvu a k dobrému jídlu!

Šťastný nový rok!
Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat