pátek 26. února 2016

Banánový tvaroh aneb jak jsem objevila Ameriku


This is so fucking delicious. Tohle byla moje první myšlenka po ochutnání tohoto tvarohového dezertu. Obvykle tedy sprostá nebývám, ale k tomuhle nebeskému počinu to doopravdy sedí. 
Vím, že tak trochu objevuju Ameriku, ale prostě mě nidky nenapadlo si ke svačině jen tak rozmačkat banán do tvarohu. Přišla jsem na to až náhodou v rámci péče o svou pleť - dělala jsem si tvarohovo-banánovou masku na obličej a tak nějak jsem nedopatřením ochutnala. A byla jsem naprosto unešená tím, jakou dobrotu jsem si to napatlala na tvář. 
To, co vidíte na obrázku, je ještě navíc obohacené o lžíci mascarpone, pár kapek vanilkového extraktu, lžíci kokosu a pár plátků mandlí. My God, I´m lovin it. 

Ingredience (na skleničku jako na obrázku):
125 ml (polo)tučného tvarohu ve vaničce
1 banán
1 lžíce mascarpone (nemusí být)
1 lžička vanilkového extraktu (toho mého, jinak podle doporučeného dávkování toho vašeho)
1 rovná lžíce kokosu (nemusí být)
mandle na ozdobu

Postup:
Banán v misce rozmačkám vidličkou. Přidám ostatní suroviny, promíchám a podávám. Nebo uskladním v lednici ve skleničce a druhý den si to odnesu na svačinu do práce :)


Žádné komentáře:

Okomentovat