neděle 13. září 2015

Podzimní novinky a první narozeniny


Sama tomu mohu jen těžko uvěřit, ale před pár dny tomu byl už rok, co jsem spustila blog Kuchařky pro dva. Vůbec jsem netušila, jak mě to bude bavit a jestli na mé stránky bude vůbec někdo chodit. Nyní, po roce fungování, už znám na tyto otázky odpovědi. Receptové blogování mě baví, je to můj způsob relaxu při dokončování vysoké školy, díky blogu jsem se vybičovala k tomu, abych se naučila spoustu nových věcí, kuchařských dovedností a začala i trochu přemýšlet o kompozici a stylingu. Sice vím, že mám ještě co dohánět, ale věřte mi, že na sobě dokážu pracovat. To potvrzuje i konverzace, která proběhla před pár dny mezi mnou a mým Belgičanem. "Ty jsi hrozně šikovná. Jsi už lepší šéfkuchař než já." "Myslíš?" "To víš že jo. Když jsme se poznali, tak jsem tě hravě strčil do kapsy. Ale teď už strčíš do kapsy ty mě." 

Taky návštěvnost blogu se každým měsícem zvyšuje. A z toho mám ohromnou radost. Blog totiž nikde nepropaguju, takže každý, kdo na mé stránky přijde, si mě musel najít sám. Nevím, jestli to je věc k chlubení, ale marketing není moje silná stránka. A tak děkuji vám všem, kdo na mé stránky chodíte, podle mě vaříte a kdo mi napíšete email nebo necháte koment pod příspěvky. Vždycky mě to velice potěší! 

Já osobně mám ráda, když blogeři občas prozradí, které jejich články jsou nejúspěšnější. Takže i já se s vámi o toto tajemství podělím. Mé statistiky nejsou úplně přesné, ale toto je top pět příspěvků podle návštěvnosti:


Slíbila jsem vám také nějaké novinky. Novinkou rozhodně je, že mě můžete sledovat na instagramu jako @kucharkapro2 
Na instagram dávám i fotky, které se na blog nedostanou.

Další novinky jsou už spíše osobního rázu. Velkou podzimní novinkou je, že konečně nastupuji na plný úvazek do práce. Proto v příštích dnech a týdnech očekávejte asi hodně "krabičkových" receptů, rychlých večeří a bleskových snídaní. 

V průběhu října bychom se také s Belgičanem měli stěhovat do většího bytu, s větší kuchyňskou linkou, normálním sporákem a oknem v kuchyni. Jupííí! Byt ovšem musíme ponejprv zrekonstruovat a to s velmi napjatým rozpočtem, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. Kuchyni snů tam asi mít nebudu, ale už ta přítomnost okna a čtyř plotýnek a snad i myčky na nádobí je pro mě velká věc! :) 

Držte mi tedy palce, ať je pro mě podzim úspěšný a já se budu těšit, že zase za rok vám tu napíšu příspěvek o tom, jak mě blog stále baví a jak vás, mých čtenářů, je čím dál více :) 

Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat